5.8.08

armour

" Yüzünü maskesiz ve çırılçıplak gösterecek aynalar, kanından aynalar yaratmak. Ne kadar derinlere dalsan da bulamayacağın bir şeyi, hiç ulaşamayacağın dipleri aramak. Çirkin bir maskeyi yüzün sanmak. Her kopuşta parçalanmak. Bir parçanı geride bırakmak, her ayrılışta, her unutuşta. Sonra izlerinden, o çürümeye başlamış uzuvlarından ve kan pıhtılarından ve korkunç öykülerinden kendini yeniden kurmaya çalışmak. Geriye doğru yaşayan büyücü gibi ölümünü yaşamından önce öğrenmek. Hiçliğe feda olmak. kendini bulmak ve yeniden yitirmek." mucizevi mandarin/aslı erdoğan

4 yorum:

eloise vera dedi ki...

şarkıdan bir kısım (:

dide dedi ki...

(:
yaraları saran bir hali var demi. okudukça çoğalıyor duygularım.
hem sen yaz. hep yaz.

Hüma dedi ki...

didecim,

hayırlı olsun. çok yoğunum bu sıra kafamı kaldıramıyorum, ama selam vermeden yapamazdım. uzunca yazıcam sana...özledim:)

hayat değişik bişey işte...bi bakıyosun herşey geçmiş, bitmiş...ama bidaha bu kadar uzun zaman kaybolursan ortalardan, o zaman buz keserim haberin olsun:)

hüma.

gosalynmallard dedi ki...

ben anca fark ettim dükkanı taşıdğını cicim. iş güç yoğunluğundan etrafta olup bitenlere bihaber kalmışım =(

öncelikle hayırlı olsun, sonrasında palas pandıras bi otel ismi olsa ne de güzel olurmuş diye de geçirmeden edemedim içimden =)