9.8.08

something to learn


domatese domatez

patatese patatez

denmemeli.

6 yorum:

tyler dördın dedi ki...

peki ya gazete ye gaste ?
şarj a şarz demeye hiç girmiyorum, bunu yapan insan olamaz. :)

otostoblog dedi ki...

güzel tespit :)
blog da yeni başlamış sanırım, nice yazılara.

erkek.

Hüma dedi ki...

didecim

çok teşekkür ederim verdiğin destek için...var ya o kadar seviniyorum ki yorumların düşünce emailime...
şu saatte oturmuş çalışırken çok iyi geldi.
harikasın!
ben bi de hümaya tuğba ya da seda diyenlere, hem bi de kodlayıp hüseyinin hü'sü malatyanın ma'sı dedikten sonra, peki tuğba hanım diyenlere çok gıcığım. hümaya seda da denmemeli:)
tyler dördıne de şiddetle katılıyorum.

ve seni çokkk öpüyorum.
yakında gelicem.
100yorum olmazsa gelmicem:)
ehehhe:)

ps. bazen o kadar kendimi bırakasım geliyo ki...sonra ne için diyorum. öylece kalıyorum..garip!

Adsız dedi ki...

bir de herkez var ki, ah ah.

Şehzade Ali dedi ki...

forza patitis.

dide dedi ki...

tyler dördın: bunları yapan insan olamaz, olmamalı ama oluyor :)
otostoblog: evet öyle. teşkürler efenim. beleş akbiller bulmanız dileğiyle.
hüma: hümaya seda filan diyenler var mı cidden? yuh artık! ben bi patatesin derdine düşmüşken senin gıcık olman çok normal.
öylece kalıvermelerin geçecek bence. geçer geçer. kesin geçer.
zifiri: herkez ve şarz konusuna girmedim bile :)
romanese: patitisin şirinliği ayrıdır gönüllerde tabi :)