22.8.08

theraflu forte

çok sıkılıyorum biliyo musun?



hakettim ben bunu. buluşmak isteyen arkadaşları son dakkada ekmek. ah ah o son kişiyi ekmiycektim. çıkıyor cezası. ama napayım ya nefes alamıyoruz, sıcak çok sıcak.



ama ankara tutarsız bi yer. tabi coğrafi ve meteorolojik durumlar söz konusu. benim lise 1' de coğrafyam süperdi. tm seçseydim keşke. hep demişimdir bunu lise boyunca. neyse ne diyodum? ankaradaki gece gündüz arasında sıcaklık farkı kendini farkettirmese olmaz. yine gelenek bozulmadı sayın seyirciler. yine hastayım, hep hastayım. yatmadan önce aç camı, sabaha karşı üşüt. ballı börek vallahi.



tanrım sen benim sabrımı kitin kanatlılarla sınama.

4 yorum:

jane de lus dedi ki...

su gece acılan cam, sabah donan popiş rutininden oturu yüz felcine yakalanıp akabinde türkan soray gibi yatıp, aysen gruda gibi kalkmaktan korkuyorum.
bi de sıcak sinirli bir insan yapıyor beni, kliması+ek kuvvetleri yoksa cıkamıorum evden. cok fena. peeh. suclama kendini, ankara asfaltları aglasın.

minikkuubaa dedi ki...

istabul'da da hava feci sekilde insanin ustune yapisiyor.biri girtlakliyor gibi hissediyorum.aksamlari balkona kamp kurma istegimdeyse maalesef kararsiz kaliyorum su bahsettiginiz hava olaylari yuzunden..iste tamda oyusden3gundur sirtim ve boynum agriyor.
al bide burdan yak...

tyler dördın dedi ki...

ben sineklerden dolayı camı kapatıp, pervanecimle uyuyorum ama o da sabaha karşı 5 gibi, hep aynı yere üflediğinden acayip üşütüyür. yatağın içinde pervaneden kaçmaya çalışıyorum umarsızca ama nası bi üfleme çapı var kaçamıyorum bi türlü. uykuma da kıyamıyorum. üşüye üşüye pikeye sarınıp işkence çekiyorum.
otomatik açılıp kapanan zaman ayarlı pervane istiyorum, yapamazlarsa uzay muhendısı olup ben yaparım :F :)

dide dedi ki...

jane: yüz felci ihtimalini aklıma bile getirmemiştim. artık daha da tırsıyorum :)

minik: yok valla istanbula kızma. geçen bi geldim mis gibi. gece gündüz cam kapı açık yat. sıfır hastalık.

sayınmöhendiz: efendim yapılmışı var:) ben gördüm öyle bişi. ama siz de yapınız. koskoca möhendizin eli tutulmaz.