9.9.08

hayal kırıklığı

ön yargılarımızdan kurtulmayız çocuklar. ama çok düşmanımız var emin olun. herkes mi türkiye' ye karşı olur yahu? yunanlar adalarımıza dikmiş gözünü zaten. neyse ne diyoduk. ön yargılarımızdan kurtulmalıyız, empati yapmalıyız ki üniversite hayatımız kolaylaşsın. ama şunu iyice anlayın ki biz çok yalnız bir ülkeyiz. hani bi adam ödül alırken de demişti. sahi neydi onun adı? herkes arkamızdan iş çeviriyor vallahi. aa pardon ben size üniversitemizi tanıtıp, ön yargılarınızdan arınmanızı sağlıycaktım. bu seneki öğrenciler çok zeki hakkaten. aferin. bitti.


sıcağın altında eridiğim bittim yahu. ama evet sıcaktan değil, sinirimden.

3 yorum:

dilök dedi ki...

şaka gibiymiş ay.

dide dedi ki...

nası sinirlendim anlatamam. tansiyonum çıktı dilööök.

kristensenn dedi ki...

yazar öyle güzel ifade etmiş ki o can sıkıcı durumu, ben mevzuya üzüleceğim yerde ifadeleri beğenmekle meşgul oldum.