1.9.08

nolur nolur nolur

hayat bazen tam bi keşmekeş.

6 yorum:

tyler dördın dedi ki...

ben sana söyledim hepten ölürüm ben,
inandönüşü yok bu hız seferi
bak bu tren devrilir
bağırır bu raylar
o sahte, o kart düzene :)

dide dedi ki...

hii sakin sakin sakin.
yasemin mori ye takıldım gidiyorum. çok olmuş dinlemeyeli. bak şimdi dank etti.
ayrıca. her yorum bıraktığında bakıyorum beklenen blog açılmış mı diye hiç bi hareket göremiyorum.
okulun açılmasını beklemeyiniz lütfen. yazınız gitsin, yazınız.

Hass dedi ki...

ama bu başlık
süfe

tyler dördın dedi ki...

yazıcam yazıcam. gerçekten yetti tak etti canıma, tasarım fln bakıyorum, şimdi kendi şablonlarını kendılerı yapan html manyaa ınsanlar var, kıskanıyorum :D
öyle bişeyler yapabilsem keşke :)
bu konuda yardımlara açığım (A) :D

dide dedi ki...

hass: süfe süfe süfe :)

dördın: kelin merhemi olsa dostum aah ah :)
ayrıca koskoca möhendiz beyler kendi şablonlarını kendileri yapmalıdırlar. gerçi şablon filan işin ambalajı, içerikten not vericem ben, söz :)

dilök dedi ki...

yasemin mori-nin o insanı rahatsız etmeyen yüzü ve minyonluğundan çıkan güçlü sese bi' süre imrendim. sonra baktım olmıycak bi' sandalye çektim oturdum. mumlar vardı, mumları yaktım. zira şarkı sözleri insanın aklına aklına işliyor. (: