6.9.08

rüzgar bizi götürür

hem höm him.
banyodan çıkar çıkmaz koşuyorum acelem varmış gibi. koş dide koş. ellerimi yıkıyorum bol sabunla. kafamı kaldırıp aynaya baktığımda farkediyorum yaptığım saçmalığı. artık şaşırmıyorum. bir yıldır bu böyle. her banyo sonrası eller yıkanır. tam durulanırken aynada kendini görünce şaşırılır. gülünür. gül bol bol. nedenini merak ediyorum. çok merak ediyorum.


bir ev istiyorum. yapayalnız. tek başına kalmış. etrafı boş, tuzaksız, yalnızca benim. sırtı dağa dönük. içi öyle rahat. önünde deniz. iyot kokusu sinmiş çekmecelere, gece onun sesini dinle, uyu uyan, izle.


ermenistan- türkiye maçı 0-0 bitcekmiş. rüyamda gördüm.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

maç 0-0 bitmez abicim. yalan o iş.
ev konusuna gelirsek bi kooperatife giricen olcek bitcek :)
ellerini de öyle çok yıkama. herşeyin fazlası zarar ^^

dide dedi ki...

ee haklıymışsın tam şu dakkada bi gol attık :)

kirmizi dedi ki...

o ev'den ben de istiyorum.
uyumayız. yıldızları izleriz.gerçi sen yıldızları koymamışın ama tasvire o da benden:)

dide dedi ki...

buraya koyamadığım o kadar çok hayalim var ki o evle ilgili. birini senin koyman güzel oldu :)

tyler dördın dedi ki...

salıncak da olsun mu? ben salıncak üstünde yaşarım, kiramı da veririm :)
1 yetele, iyi değerlendirilirse iyi para :D

kirmizi dedi ki...

aman efenim çorbaya bi tutam tuz döküverdik

aa evt salıncak da olsun.
köpeğimiz de olsun mı kıııııız?

dide dedi ki...

salıncak, hamak. bunlar bir evin mihenk taşları zaten.
hem de beleş mr.dördın =)
yalnız bi köpekle sıyrılamazsınız bu işin içinden. benim evim muhtemelen çiftlik gibi olur. hatta nuhun gemisi bi nevi :)

laptü dedi ki...

le vent nous portera

dide dedi ki...

:) tahmin etmiştim.