3.9.08

walking home to clear my head

her sınav öncesi, her stres sonrası, her kızgın insan bakışı, her kalp kırılması, her küsme ertesi, her dandik yağlı yemek, her beklemiş süt içimi, her bilmediğim yerde yemek cezası, her başarısızlık mükafatı, her soda abartması, her uzun açlık, her uzun tokluk, her can sıkıntısı, her hata hatası, her tanımadığım insan, her ölüm şarkısı, her kavga, her kıyamet, her sıcak, her soğuk, her acı, her ekşi,her gitme, her kalma, her zorunluluk, her kararsızlık, her yanlış karar, her affetme, her affetmeme, her geçmiş, her gelecek, her rüya, her kabus, her votka, her sirke, her soru, her sual, her boşluk, her doluluk her her her her her her her her her her!
hepsi midemde koca bir delik.

4 yorum:

Hüma dedi ki...

midemde bi delik olduğunu cidden hissettiğim bigün oldu, bütün damarlarıma kadar hissettim.
çok kötüydü. ne zaman geçicek, geçer mi diye çok düşündüm.
geçti. evet geçti.
ama kötüydü!
(bu arada okulla ilgili gelişmelerle ilgili email bekliyorum, yoğunum çok ilgilenemdim didomla)
mucuk.

dide dedi ki...

midem cidden çok kötü. çok çok çok kötü ama. tama her daim sorunluydu ama son 2 gündür kendini aştı. ben bile doktora gitsem mi diye düşünür oldum. ki ben doktorları sevmem. kendi kendimi iyleştirmeyi severim. sen nasıl çözdün hüma?
okulla ilgili bişeyler gelişince mail atarım sana, tabi gelişirse :)

Adsız dedi ki...

didecan: bal ye, muzlu ballı süt iç. ama doktora git mutlaka. git ki voktaları portakalla lüplüp götürebilesin. seni gidi köftehor :)

laptü dedi ki...

şanslısın. zira söz konusu arkadaşlar, varlıklarını sürdürebilmek için obalarını mideme değil kalbime kuruyorlar, arada çarptırıp heyecanlandırıyorlar ailecek. demek ki midesine giden yol kalbinden geçen biriyim ben. ama yine de iyi değil tabi.