16.11.08

24 ayardayım

fasıla gitmek güzel bir şeymiş; öyle ki hiç hoşlanmadığınız insanlarla göbek atabilme potansiyelinizi gösteriyor size. şişede durduğu gibi de durmuyor tabi. iki soğuk mezeye bu krizde 40 ytl de vermezdim ama hadi iyi tarafıma denk geldi.
onun haricinde fransızca midtermim var. destek bekliyorum. "dersi al, ben seni çalıştırırım" deyip sonra kendini iş hayatına atanlar duysun sesimi.
cidden "masanın arkasında vazo var ve kadının üzerinde yeşil elbise yok" diyemiyorum hala. o derece vasatım.

5 yorum:

İsMurat dedi ki...

Ha ha :) Bazen böyle kafa dağıtmak güzel oluyor...

tyler dördın dedi ki...

:D sapsal ya :)
il y'a un vase derriére la table et elle n'a pas un vetement vert.

ne varmış bunda alalala :D benm de yarın cumulative im var, hem de ingilizce gibi çok basit bi dil ama hiçbişey bilmiyorum, birazdan işe gitceğimden ötürü çalışıcak vaktim de yok. çıldırıciim matmazel.

dide dedi ki...

ismurat: kesinlikle :)

dördın: tamam ben seni çalıştırıyım o zaman. birden üzüldüm cancağzım perme perişan olmana dayanmaz yüreğim :)

Adsız dedi ki...

yarın sunumun var sen ve bundan haberin yok =)

91 dedi ki...

sen daha karşılaştırmalı essayini yollayacaksın da onu bitireceğiz sözde. tüm dersler karman çorman olacak bir anda, göreceksin :P