20.12.08

aslında çalışacaktım

kalkülüs sınavı kötü geçmiş bundan sana ne.
kütüphanede uyuyup unutmaya çalıştım, uyandığımda yüzümde polarımın dikiş izi vardı ve sen hala ödevden kaç aldığımı soruyordun. bense her soru sorduğunda, bir daha senle ortak ders almamak için yemin ediyordum.
her kötü giden gün gibi telefonlarımı kapatıp, kulaklarımı tıkadım, içimden şarkılar yolladım beynime. fazla yanan kaloriferler nefesimi kuruttu, kendimi lablara atıp hem senden hem nefesimden kurtuldum.
dide geldi göremedim. bir şeyler yapıcaktım, yapmalıydım yapamadım. anca facebooktan yorum yaptım. suçluluk duygusu local maximum seviyesinde. oysa daha işaret tablosunu bile çizememiştim.
time's over.

5 yorum:

İsMurat dedi ki...

Ha ha etiketler süper...

Takdir ettim ;)

91 dedi ki...

birileri yine çok yüklenmeye başlamış kendine. atarım bir mail görürsün bak :)

eloise vera dedi ki...

oy didecim, başka zamana artık mühim değil.. zaten ben odtude kalbimi bıraktım sanırım. ankaraaa diye böğürüyorum şu aralar (:
ps: sürprüzü merak etmedim değil.

Hüma dedi ki...

ben de. ben de.
uf kriz vurdu ya, ev kızı oldum. keyfim hic yok. beni ilerlemeye calıstıkca, hayat arkamdan cekiyor. "investment banker" oldum diye sevindim sektor battı, bilkentli olmustum diye sevinmistim ödevleri battı :) gibi gibi.
bu arada seni cok özledim. ama kendi bunalımımı atlatmadan böyle yorum yazınca bile garipsiyorum kendimi. yoksa hep aklımdasın. öpücük.

dide dedi ki...

ismurat: :) çok zevkli ben de yeni başladım.
91: atsana :D hatta gtalk konuşmaları da çok süperdi.
didemm: sürprüz bi dahakine aynı etkiyi yapıcak mı bilmiyorum ama ben saklıycam:)
hüma: sektör batarsa batsın, senden iyi "investment banker" mı bulucaklar bırak allasen :)
gel bunalımımızı berabercene atlatalım hüma lupluplup.