11.12.08

nerede o 90'ların abartılı klipleri?

dolmakalemi seviyorum. dolmakalemimin kağıtta bıraktığı görüntüyü seviyorum, orta parmağıma bıraktığı mürekkebi seviyorum, elimdeki dostluğunu seviyorum,13 yıldır formundan bir şey kaybetmeyişini seviyorum. öte yandan kurşun kalemi de seviyorum. kağıttaki sesini seviyorum, çok ilham verici, sayfalar dolusu yazma, sorular dolusu çözme isteği.
2 yıl öncesine dönsem çok şey değiştirirdim. ama 15 gün öncesine dönsem kılımı kıpırdatmam. aklımda uzun listeler yok, karışık istekler var. başarmak isteğim var, başlamak hevesim yok. hamak kurup salınasım var. sallanmak baş döndürür, salınmak bana deva.

4 yorum:

radiopanic dedi ki...

ne güzel bir yazı. nöbet furyasından sonra içimi ısıttı. ne kadar şeker !

radiopanic dedi ki...

hem ben blogun bu halini daha çok beğendim.

kirmizi dedi ki...

evin yeni düzeni
sade-beyaz-ferahlatıcı-asil.

güle güle yaz.

dide dedi ki...

radiopanic: teşekkür ederim. grup için de :)
kırmızı: ilham vermesi için yaptım, işe yaradı gibi.