18.1.09

istemem artık aşkını, sensiz kurdum yaşantımı



Originally uploaded by EDEN PHOTOGRAPHY
hani uyuz insanlar sürüsünde halay başı olanlar vardır ya tam bir şeye heveslenmişken "ıyy o aynı bokum gibi" derler, tükürüklerini de saça saça konuşup, tüm morali 10 sn içinde yerle bir etme kapasitesine sahiptirler, işte ölsün onlar. borderline mısın nesin derler adama sonra.

jim carrey'i sevmek için bir sürü nedenim var, evet kesinlikle var, ben farkında olmasam da var, arada bir unutsam da var. jim carrey'e benzeyen adamları da sevebilme şapşallığım var.

ölüm ilanlarını düzenli okumam bana hiçbir vakit garip gelmedi. garip gelse yapmam zaten borderline değilim bir şey değilim. okurum onları, aynı insan için birden fazla ilan varsa (ki çoğu zaman olur) karşılaştırırım onları. ama şu yaşıma kadar kimse bu konuda sorunlu olduğumu bu derece yüzüme vurmamıştı. hayır ne var yani? zira size ne diğ mi ama?

yarın ehliyet kursuna başlıyorum ama içimde araba sürmeyi öğrenemeyeceğime dair garip hisler kımıldanıyor. tıpkı ilkokula başlayacağım zaman okumayı öğrenemeyeceğim hissi gibi. zannederdim ki herkes öğrenecek de ben asla öğrenemeyeceğim, üniversiteye kadar bir şekilde ( ki bu şekil insiyatif olsa gerek) geleceğim ama hala okuyup yazamayacağım. anneme de öyle olursa sakın zaman kaybetmeyin, alın beni okuldan demiştim. acelem neyse, katiyen hatırlamıyorum.

1 yorum:

91 dedi ki...

manyak. ben de takip ederdim ölüm ilanlarını. hatta günün "winner"ını seçerdim. kim neyi kazandıysa...