14.2.09

KORKUYORUM ANNE




Kürek kemiği, göğüs kafesi, omurga, kafatası, tırnak, bir ağız dolusu diş…


Romatizma, bel ağrısı, kemik erimesi. Bol et. Bol kemik. Bol damar. Kilolarca bağırsak. İri göğüsler. Sarkık ciğerler.


Ülser, halsizlik, ameliyat, kahkaha, tokat, küfür, tümör, meme, aşk, gözlük, kepek.


İş bulur, borç alır, altına kaçırır, yalan söyler, sivilcesini patlatır, kaşınır, öğünür.


Fotoğraf çektirir, kırlara koşar, kusar, öper, güler. Ot yer, hayvan yer, kaşınır, uyur.


Üzülür, düşünür, korkar.


İnsan nedir ki?




-neriman teyze, köpekler bizi içimizde kemik var diye mi ısırıyor?
-hayır, kalp yok diye ısırıyor.

4 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

"-hayır, kalp yok diye ısırıyor. "

Sanki çarptı biraz biraz beni..

dide dedi ki...

evet beni de. aslında izlerken tam gülmek üzereydim, sonra sustum. filmin tamamı gülmekle çarpılmak arasında geçiyor zaten.

Anlatıcı dedi ki...

Verilen mesajlar bakımından güzel filmdi...

gosalynmallard dedi ki...

ne zaman bu filmi düşünsem hep bülent ortaçgil'in küçük şeyler şarkısını anımsarım =)