12.5.09

bugün seni mutlu eden 2 şey neymiş Saba?

bütün ödevlerin gruplar halinde yapıldığı, projesiz bir anın geçmediği, sayfalar dolusu sıkıcı kağıtların okunup, sayfalar dolusu sıkıcı yazıların yazıldığı zamanlardan geçip, son zamanların en berbat gününü arkada bırakıp kendimi eve atmıştım ki eurovision izledim. baklavanın üstüne bal dökmek denilen şeydi. biraz dansöz, üç beş havada takla, bir acele, bir telaş, üç tane fazla kıvıralım, halay da katalım, seksapelimizi gösterim. oo törkişdilayt, yea. biraz sakin biraz yavaş ya. seneye hoptek figürlerini de ekleyeceklerinden eminim.
neyse ki hemen kanal değiştirip binbir gece'ye geçiyorum. "yapma Onur gurur aşkta taşınacak silah değildir." diyorlar. koca koca holding sahiplerinden boşvermiş tavırlar. yönetim kurulu toplantısı 15 dakika sürüyor filan. bize sponsor olurlar mı diye geçiriyorum aklımdan.
sonra saba tümer'i açıp ebru şallı'yla pilatesİMİZ, sağlığIMIZ, aileMİZ temalı ulvi söyleşiyi izleyeyazdım.bir bar çikolata, günde iki fincan yeşil çay, Dr. Murad, c vitaminli göz kremi, kivi maskesi, evrenden torpilim var vs vs vs yürü git bacım.
kısacası salı günü televizyonda hiçbir şey yok. yani genelde de yok ama bugün sinir bozucu.

5 yorum:

dilara=) dedi ki...

bize takılsaydın eve döndüğünde onlar bitmiş olurdu hemde biraz daha gülerdin!!hıh=)=)

dilara=) dedi ki...

bize takılsaydın eve döndüğünde onlar bitmiş olurdu hemde biraz daha gülerdin!!hıh=)=)

dilara=)) dedi ki...

niye 2 kere oldu ya :D sırf hayatına renk katmak için yapıyorum didemm bunları=)):P

cündebaz dedi ki...

yok bence pazartesi daha sıkıcı gün. hatta perşembe vardı öyle, şükür ki radikal kararlar gecikmedi. onun dışında yarın güzel bak, dışarı çıkıcaz unutma. haberleşelim ona göre. sana çiğdem ısmarlıcam daha. oo yee de ekle seneye yürovizyon şarkımıza. kolbastı için de iki kişi var dans edecek kafamda, şimdiden.(*kelime doğrulamada yazan plesk'in platesten çevirme gibi görünmesi)

dide dedi ki...

dilaraseniseviyorumdilaraseniseviyorumdilaraseniseviyorumdilaraseniseviyorum :)
çok iğrenç bir ruh halinde olduğum için ve sizin de akşamınızı rezil etmemek için gelmedim zaten ama tamam itiraf ediyorum ki aklım kaldı aslında :)

cüno:pazartesi chuck var ne diyorsun seen :)nihayet çiğdem yiyebileceğimiz gün ihya olacağım sanırım. tuhaf fikirlerim var