22.5.09

en tatlı sabahlar, çokokremle başlar


Pariah
Originally uploaded by Elif Sanem Karakoc
sırf kibarlık olsun diye yapılmış iltifatları bilirsiniz. hatta çoğu insan aynı kibarlıkla bunları kabul etmeyi, "teşekkür ederim, aslında ben o kadar değilim ama bunları senden duymak iyi oldu" filan demeyi de bilir. sonrası, can ciğer kuzu sarması.

bazı şeylere sadece kendisi kafa yoran insanlar tanıyorum zaten. çok iyi biliyorum o "içim içimi yedi", "o kadar çok düşündüm ki ne düşündüğümü unuttum" hissini. 
 haklısın ama gereksiz telaşlısın derler. afaki bir çaba dersin. 
der misin?

2 yorum:

=) dedi ki...

ben demem ya içim içimi yese sonra unutsam da deli gibi düşünürüm her türlü cümlenin üstüne.. sahte olmamak içtenlik aradığım bi bunlar olur zaten çoğu zaman...

merlin dedi ki...

dusunme harekete gec derim. en iyi karar kararsizliktan iyidir derim. veririm veririm gazi salarim sokaga. enerjin btince dusunemezsin uyursun derim