3.6.09

portakal-kavun uğruna

naptım?

söylene söylene yürürken düştüm. çoturt diye bir ses, ayak bileğinde bir sıcaklık hissi, bir iç çekilmesi. oo michael hiç bu kadar kötü olmamıştı. alçılandım, yatıyorum iki seksen.

sonra düştüğüm yerde kendimi suçladım. sonra hastanede bağıra bağıra ağlayan kızı suçladım. hiç ağlamak istemezken onun bağırmasına ağladım. bir ara hastaneyi beğenmeyip gitmek istedim. hasta bakıcıyla kavga ettim. güvenlik görevlisini payladım. 

ve nihayet tüm gün yatabiliyorum. ama sadece yatabiliyorum. kitap okuyup, televizyon izliyorum. çok su içmiyorum tuvalete gitmeyim diye. günler zor geçiyor burda.

8 yorum:

sylph dedi ki...

aaa inanmıyorum noldu sana başkanım nazara geldin heralde çokk geçmişş olsunn yaa.iyileş bi an önce iyi bak kendine!!

tyler dördın dedi ki...

of kıyamam. geçmiş olsun. çok fena çok. kardeşimin de kırılmıştı benimki kırılmış gibi üzüldüydüm kaç hafta. dikkatli ol be.

merlin dedi ki...

gerizekali doktorlar ve hemsireler.

Adsız dedi ki...

büyük geçmiş olsun :(

dide dedi ki...

diloş: nazar mı hımm hemen kurşun döktürelim. ama tüm komiteye döktürelim. born loserlıktan kurtulalım =)
dördınım, hisli çocuğum benim :) görünmez kaza işte. ama şunu gördüm ki sigortacılıkta çok para var. ben iyileşince o işe girelim birlikte.
merlin: senin de mazinde onlarla ilgili nahoş anılar var demi :)
sayın ercan büyük teşekkür ediyoruz efendim. bugün telefonunuzu açsaydınız size hevesli havadisler verecektim. akıl danışacaktım. ama su yolunu buldu :)

ralphlexy dedi ki...

..ya dide büyük geçmiş olsun, bu alçı falan zordur şimdi, gerçi hastayım die naz yap evde, istediklerini yaptır(;

Dilcun D. dedi ki...

amanın :S çok geçmiş olsun!

portakal kavun uğruna bacaktan olunmuş...

dide dedi ki...

ralph: olaya bu açıdan yaklaşan yegane insan :)
dodo: olundu vallahi dodo ama napalım artık nazar diyip geçiyoruz :D