22.7.09

comme des garçons 2

işsiz sinem yönetici oldu. 21 gün bedelli askerlik yapan bilal terhis oldu. ben demiyorum milliyet diyor.
milliyet astroloji de çok şey biliyor zaten. yılbaşında meraktan başladığım günlük fal takibi, esrarengiz bir şekilde beni benden alıyor. kemik sağlığınıza dikkat edin diyor, pat düşüyorum. ortaklıklarınızda sorun olabilir diyor, her şey karışıyor.
kafamı kuma gömmek zaman zaman başvurduğum bir eylem. garipliği tedirgin edici olmasından gelse de böyle bir kumun varlığını bilmek güzel.
böyle kumlu zamanlar için kitaplarım var. belki bir gün kitapçım da olur.

5 yorum:

Benan Molu dedi ki...

ben de çoistiyorum bir gün bir sahafçı -evet, sahaf yapan kimseye sahafçı denir, hıhı evevet.- olmayı. hatta o hayal için kitap bile biriktiriyorum. geçenlerde niçe ve furoyd'un kitaplarından aldım, halbuse meğersem ben daha önceden almışım onlardan birini. olsun dedim, dursun. kitaptan zarar gelmez. hem ileride birgün sahafçı olduğumda o kitaptan gelip alan ya da benim illa oku, bak okumazsan ölümü gör diye and vereceğim, ters dönen kitaplarımı çevireceğim, mazallah uğursuzluk falan getirmesin, yere düşen kitaplarımı öpüp başıma koyup kaldıracağım, töbehaşa, bir arkadaşım olursa ona o kitabı verdiğimde elimde bir tane daha bulunsun diğ mi? falsızlık kötüdür. falsız kalmamak lazım. ama daha kötüsü vardır. inançsızlık. kitapsızlık da kötüdür ama dostsuzluk daha kötüdür. hıhı evet.

salut.

dide dedi ki...

ama son cümlene ağladım biliyo musun?
yok çünkü. hıhı evet.

Hüma dedi ki...

süpriz :)

dide dedi ki...

inanamıyorum hümaa :D
sana hemen ug adresimden mail atacağım :)

Hüma dedi ki...

Ozledim ozledim!!

At bakalim. Eski blogum kapali ama farkli bitane actim. Yorumsuz ama olsun :) artik uzak kalmicaz birbirimize :)
Mucks