18.9.09

farmvilleleştiremediklerimizden misiniz?


It's all green
Originally uploaded by RengimMutevellioglu
Farmville'de insanların çiftliklerinden yola çıkarak genellemeler yaptım, saptamalarda bulundum. Şöyle ki;

Grup 1: Daha işin başında olup çiftliğinin dekorasyonuna önem veren insanlar var. Ağaçları renk sırasına göre dizip, 2 tane inek için çit alırlar. soya fasulyesi büyüyünce yeşil yeşil oluyor diye çileğin albenisine kalıpılıp doğru düzgün kar edemezler. "Ben daha 5. level'dayım, dur önce işimi büyüteyim" demezler. ekmek pasta meselsi birazcık.

Grup 2: Farmville'i eşe dosta sevgiliye mesaj vermek için kullananlar var bir de. sevgilisinin baş harfiyle böğürtlen diken mi istersin, gülen/ağlayan smiley yapmak için domuzları hizalayan mı?

Grup 3: Farmville'de yaptığı her işi Facebook sayfasında yayınlayanlardır bunlar. "bugün yalnız bir ineğim oldu, öbür gün 5 kişiye yardım ettim, dün de ödül almıştım zaten" filan gibi güncellemelerle icraatlarını gösterirler. ah tabi bir de en önemlisi Farmville görüntülerinden fotoğraf albümü yapabilmektir.

Grup 4: Var Yemez Amca. Gururla söylüyorum ki ben tam buyum. Kaçıncı seviyede olursa olsun kazanacağı parayı düşünen, çiftliğini allayıp pullamayan yurdum çiftçisidir.

Şimdi ben 1 haftadır, gece gündüz ekme biçme işleriyle uğraşıp, gecenin bilmem kaçına saat kurup ektiklerimi hasat edip, zaman zaman annemi başına nöbetçi dikip ve 8 yaşındaki kuzenime 'kötü örnek olup' olaylar zıvanadan çıktıktan sonra şimdi adını vermek istemediğim bir yapı marketine gittim. peysaj mimarıymışçasına bir sürü malzeme alıp kendi küçük çiftliğimin ilk adımlarını attım. stres mi
depresif hareketler mi bilemiyorum ama içimdeki çiftçi serbest kaldı.

Hiç yorum yok: