9.9.09

üzülme yavrucuğum


Grunge
Originally uploaded by hautechamp
şimdi bazı okullar öğrencinin stratejik düşünebilme ve etik değerlere uygun hareket edebilme yetilerini geliştirmek için napıyo; ders kayıt sistemini geliştiriyo. bi elin f5'te, bi elin telefonda, bi gözün kotada, öbür gözün de ders programında olması, kulakların kota ve hoca haberleri dışında hiçbir sesi duymamaya odaklanması şart zaten. sonra, bu aşamadan önce sisteme giriş şifrenizin de değiştirilmesi önerilir. neden mi? ha nedeni şöyle bak; şimdi sen es kaza, yıl içinde bi arkadaşına şifreni vermişsen, o bundan istifade edip kayıt dönemini senin fitil fitil burnundan getirebiliyo. şaşırmayın ayol, var böyle şeyler. alıyo sendeki dersi kendi hayrına ooh, bunu gördüm ben.
200 kişiye 90 kişilik yer açmalar filan. artık kısmet değilmiş seneye alırsın demeler. yemin ediyorum zona çıkartmalık sebepler. sonra facebook'ta tarla bahçe işleriyle istersen bütün yıl uğraş. yok, dinginleşemezsin yani.
oysa; 'al yavrum bu dersin, bu hocan, bu sınıfın; oku paşa paşa, takılma öyle önemsiz şeylere, hayat sonuçta, bugün sana yarın bana. hocan kötüyse de üzülme, seneye iyisi gelir, keyfine bak şekerim' deseler, yapsalar bu güzelliği.
tamam çok bir şey istemiyorum. seçmeli derslerde bile umduğumuzu değil bulduğumuzu yani. ama bölüm dersimi alabilsem. ah o sekreterle nasıl can ciğer kuzu sarma.

4 yorum:

merlin dedi ki...

aaaaah ah, en nefret ettigim seydi. bir de donemdeki performansinin yarisi direk olarak f5 tusuna bagli. nefret ediyorum senden F5

Adsız dedi ki...

aynı dertten muzdarip herkes.
o tarayıcıda çalışır ötekinde çalışmaz.

dide dedi ki...

merlin: bi de sekreterler var diğ mi ama :)
sister: 3G li bilgisayardan yapcam bi dahakine ben.

sylph dedi ki...

valla bende kendimi borsayı takip eder gibi hissetmedim değil o sıralar!! ama şifre işi korkunç ya kim yapar aaa!!