12.10.09

ekonomi can verilmesi gereken bir şey değildir.



Originally uploaded by Emir Ozsahin
nasıl yanlış anlaşıldığımı farkettikçe, hiç anlaşılmamayı tercih ettiğim zamanlar hep oldu. bu sefer olmasın istiyorum. çok susuyorum ya hani o zaman, belirsizleşiyorum, kendimi zorluyorum. çok çirkin oluyor her şey.
ben benim, sen beni kendi gözlerinle tanımışsın zaten. yeter bence, çok açık.

insanların düşündüklerine çok önem veriyorsun dediklerinde kabul etmiyorum, kabul. ama herkes kadar önem verdiğimi zannediyorum, herkesin benim kadar önemsediğini farzediyorum. çokluk kavramlarımız aynı değil yani, yoksa önem mi? tabi ki verilir.

2 yorum:

tyler dördın dedi ki...

alin verin. ekonomiye can verin. o kadar tirtoyuz ki biz yapamadik halk kendi kendine yapsa olcak gibi. tam da bilmiyoruz ama duzelir heralde. acalim da bi icini toplariz elbet.

dide dedi ki...

tamam böyle bir şeyler vardı biz macro'da bile gördük ama işte ama :)