29.10.09

saçmalamazsak yapabiliriz


* * *
Originally uploaded by Maxim Chelak
number one hala var mı? bizde yok da. bizim evin kanallarını annem belirliyor çünkü. onun istediği kanallar, onun istediği sırayla izleniyor. böyle anlatınca annem çok otoriter, dediğim dedik çaldığım düdük gibi bir kadın imajı çizmesin. evin diğer sakinleri teknolojiden sorumlu beyin loblarında kalıtımsal bir mutasyon geçirdikleri için beceri sınırlarının dışına itmişlerdir bu işi. sony ericsson life vardı da ondan diyorum yani. hay allahım ne günlerdi. ortaokuldaydım ve ortaokul bariz güzeldi. ortaokuldan sonraki okullarımı hiç sevmedim zaten bildiğiniz gibi.
geçen gün, içinde okuduğum okulda olduğum için ne gibi bir suç işlediğimi de düşündüm. bunu sık sık düşünüyorum aslında. tuvalet kokusuyla kahve kokusunun karıştığı bir bina üstelik. koku konusunda seçiciyim de, seçici geçirgenim hatta.

6 yorum:

cündebaz dedi ki...

başka bi okulda buluşalım lloyd. mesela boğaziçi, mesela marmara.

dide dedi ki...

delloitte'luktan lloyd'luğa terfi ettim ha cündebaz :)

yok ama dostum bizi artık oralar da paklamaz. şimdi oturup düşündüm hangi okulda olmak isterdim diye, onlar aklıma bile gelmedi. selin hocaya gidip bunu da soralım bence tamam mı?

Unknown dedi ki...

selin hoca beni akademisyen olacak biliyor. kararlı bi imajım yok ama bu kadar kararsız bi imajım da yok. risk alacaksak refet hocaya sorsak?

dide dedi ki...

yok erinç'e soralım allah allah:)

ttku dedi ki...

ay isletme binasi mi o ?

dide dedi ki...

evet tutku yaa :) sabah akşam her daim berbat bi koku. ama nasıl da anladın ya ?