5.11.09

.salut


.
Originally uploaded by flowertrip
salut salut sana da salut,

eski şarkıları dinlemek günümdeyim. bütün konsantrasyonumu toplayıp çalışmam gereken slaytlar dolusu şey var. yine zenginin malı züğürdün çenesini yoruyor, yine tarih tekerrür ediyor.

hayır finans sektörüyle ilgilenmeyeceğim. ilgileneceğim sektörü bilahare söylerim ama lidyalılar parayı bulup köşesine çekilmeyi bilmiş, pacioli accountingin temellerini atıp gitmeyi bilmiş bir ben bilemedim sıyrılmayı bu işten.
kendi içimde tutumu, tasarrufu baş tacı yapmış bir insan olarak, bu mevzuları abartmalarını anlamamakta ısrarcıyım. tüm bu sıkılgan tavırlarımda da gayet kararlıyım. hayır sonra anlaşılmaz olduğum ima ediliyor ama gayet net kişisel özelliklerine de sahibimdir. neyse ne yani abartmayım şimdi ama böyle zor günler yaşıyorum burda, kimse farkında değil. işte şimdi kızım, gelinim ve hatta görümcelerim alınabilir.

5 yorum:

merlin dedi ki...

birileri derslerden bogulmus imdat cigligi atiyor kimse de gidip ne oldu sekerim demiyor sanirim

cündebaz dedi ki...

8saat sonraki mikro sınavım için tutup ta adam smith'inden başlayarak ssb'ye kadar saydırabilirim ama yapmayacağım. sezen aksu "bazen daha fazladır her şey" mi demişti?

dide dedi ki...

yalnız benim derslerine korka korka gittiğim hoca meğer kanatsız melekmiş, bana bir mail attı ağzım açık kaldı. hemen ağzımı kapatıp facebookta profiline baktım. can ya can. şimdi sırf yarın office hour'una gidebileyim diye ders çalışcam.

sylph dedi ki...

o kişi caaanım accounting hocamızsa kanatsız melekliği konusuna bende katılmak istiorm:)) çok seviorm ben de onu yaa:)ama bana nie mail atmadıki:(

dide dedi ki...

çünkü ben soru sordum ona maille :)