28.3.12

almanya ne güzeldi yaa

size de bazen oluyor mu bilmiyorum ama bu benim yaşam şeklim. yapılacak tüm işlerimi -en dandiğinden en hayati olanına kadar her şeyi yani- yapmam gerekenden biraz önceye kadar yapmam. arkamı dönüp kafamın içinde düşüncelerle giderim. her şeyi yaparken onu düşünürüm, hem kendimi hem onu öldürürüm. sonra herkes ununu elemiş eleğini asmışken ben yapmaya başlarım. bunun neye kime faydası var bilmiyorum da iş ararken bunu söylememem gerektiğine öylesiye eminim.
bi de size şey oluyor mu onu çok merak ediyorum. hani oje sürünce bazen nefret edersin de o oje parça pinçik, topak topak olur ama çıkarmaya hiç fırsat olmaz. bazen de oje yenilemek için eskisini çıkardığında ojesizliğe taparsın ya, bu ikisi benim ruhumda derin izler bıraktı.

1 yorum:

yamesin dedi ki...

evet güzeldir buralar:)