19.8.08

blip blap blop

fotoğraf çektirirken zıplama modası kimin işi? facebook' ta neden bütün kızlarımız havalarda pozlar veriyor?

ve aynı kızlarımız niçin basketbol şortlarıyla geziyor? basketbol şortu-beyaz converse-devanası çanta uyumu kimin fikriydi? kim çıkarıyor tüm bunları?

kavun yedikten sonra sizin de boğazınız acıyor mu?

mısırların tadı ben büyüdüm diye mi kaçtı? yoksa kızılırmak suyunun bir oyunu mu bu bize?

imelihgökçek artık gidecek mi? var mı böyle bi ihtimal? küçük bi umut, ha?

güneş gözlüğümü gören var mı?

8 yorum:

jane de lus dedi ki...

ummm bloguna bayıldım!

dide dedi ki...

teşekkür ederim. biz de sizinkine bayılmak isterdik ama evde yokmuşsunuz, kapıda kaldık :)

jane de lus dedi ki...

ahah size yedek anahtar veriyim. janedelus@gmail.com'a bir adet mail cakınız.

YuSuCuK! dedi ki...

o pozları bilmiyorum ama "bakın benim memelerim var" pozu çok fena. hani şöyle yukardan, azcıkta göz çıkıyor... yemiyoruz bunları sevgili "bağyan"lar.

minikkuubaa dedi ki...

bendeeee...ama bi nden bukdr burnumuzu sokuyoruz kizin hayatina onuda merk ediyorum:)

dide dedi ki...

yusu: "göz çıkıyo" ne demek yahu ? =)


minikcim: valla o her dakka benim karşıma çıkmasa sorunumuz yok aslında.

YuSuCuK! dedi ki...

görünüyor yani :) örnek göstermek isterdim fekat izinsiz kullanmak istemedim resimleri =D

NoktasizvirguL dedi ki...

Zıplayan resim modasını Maksimum kart çıkarttı. İnsanları zıplatıp zıplatıp reklama koyuyordu. Hatta bak maksimum yaptık diye epey eğlenmiştik biz de.

Kızların şort + converse + kocaman çanta + tunik elbise giymelerinin modasını sorarsan sana çok değişik şeyler anlatabilirim. Bilkentte okuyorum :D

Ankarada yaşıyorsan sen de bir el at bu seçimlerde indirelim şu i. melih'i i i i.