17.8.08

hey eugene !


ay tutulmasına "buluttur o bulut" diyorum. kuzenim dalga geçiyor. neymiş efendim iyi ki uzay mühendisliği yazmamışım. peh.


televizyonda istanbul görünce kanal değiştiriyorum. evet ben hayatta her şeyden kaçan insanım. sobe.


6 ayda bir gittiğim kuaförüm; şarkıcı müşterisi gelmeyince saçımı köklerine ulaşmak istercesine kısaltıyor. bozuluyorum. ama aynaya bakınca teşekkür ediyorum.

kuaförde biten saça ayna tutulmasını sevmiyorum. tedirginlik sebebi. illa beğenmek zorundasın. oysa ben çoğu zaman hiç beğenmiyorum.

kuaförler fön çekerken soru sormasın. duyamayınca gülmesin. çin işkencesi.



sevdiklerin tatildeyken sevmediklerinle yaşamak zorunda olmak ne fena, ne pis , ne kaka!

arkalarından el sallarken burnunda karıncalar dolaşıyor hem.

hep gitmek isterken kalmama sebep olan nedir? nedir yani? çıksın karşıma.

7 yorum:

eloise vera dedi ki...

pişt, nereyi kazandın seeen?

tyler dördın dedi ki...

ay nereyı kazandın ben de merak ettım ne haddımeyse :) ben uzay muhendısı kazandım ona raamen bı bok annamadm bu tutulmadan felan nası oluyo hıc bı fıkrım yok :D bence bızı kandırıyolar. :F

dide dedi ki...

bi maile bakar bunu öğrenmek :)
çok süper bi yer kazandığımdan değil. paranoyakça internet güvensizliğinden.

ayrıca tyler dördın senin anlamaman normal. sen işi teknik olarak filan biliyosundur kesin. bilmiyosan bile çaktırma. uzay mühendisi olmak isteyen bu kadar sabi sübyanın hayallerini yıkma:)

tyler dördın dedi ki...

:) dun gıttım baska bı kazanan arkadasımla kampusu gezdık, ayla gunesle fln alakası yok, uzay muh. adaylarına solıyım.bıde napcan uzay muhendısı olup, astronot mu olcan diyen cahillere hic prim vermeyin :)
uydudur rokettır boktur püsürdür onları yapıyolar. bi de uçakla 2 sene aynı dersleri görüp aynı sınavlara gırıyolar-mış- :)

ama bız kamuoyu olarak cok mrk edıyoruz senın kazandıgın yerı, soru ısaretlerımızı yanıtsız bırakma :)

YuSuCuK! dedi ki...

evet bende merak ediyorum :)

minikkuubaa dedi ki...

yaa ben bu kadar saskin olmak zorunda miyim?! neyse kucuk bi duzeltme
"blip blap blop"yazisina yaptigim yorum "hey eugene" yazisina olacakti,olmaliydi.. ama tahmin edersiniz ki saskin bi insanim ben :S
kusura bakma dide...:D

dide dedi ki...

tyler: sou işaretleriniz kısmını daha önce açıklamıştım =)
zaten yurdum insanı meteoroloji mühendisine "hava durumu mu suncan"
uzay mühendisine " aya çıkarsın artık" dedikçe biz zavallı gençlerin bi gıdımcık hevesi de kırılıyor.

yusu: ben de seninkini merak ediyorum =)


minik: farkettim ben onu zaten, danke=)