12.9.08

bonçuk pinçik

abdullah gül gayet pala bıyıklı birisiyken zamanla rte' ye özenmiş olmalı ki bıyıkları minimalizmin doruklarında bu ara. dikkat ettim, ordan biliyorum.

son zamanlarda ece temelkuran' ı televizyonda çok sık görmeye başladım. her seferinde de süper pabuçlar giymekte kendileri. vera' ya haber veresim geliyor, sonra ders çalışsın diye söylemiyorum filan. ama evet, cidden ayakkabı seçimi on nomero.

pozitif düşünmenin hayatımda hiçbir faydasını görmedim. oysa negatif düşüncelerim beni kötüsüne alıştırıp süpriz yapıyo en sonunda. süper bişi. tavsiye ederim.

2 yorum:

laptü dedi ki...

kışa hazırlanayım da, yaz çıkarsa bahtıma sözünü anlayamıyorum. kış yazdan daha iyi değil midir?

dide dedi ki...

iyidir. ama gündüz kış gelsin diye dua eden biri, gece olunca soğuktan dertleniyorsa onun sözüne pek bakılmaz ki bu biri benim, evet.