11.9.08

çiçek aç çiçek

mutlu son.
bi nevi dönüm noktası.
oh be!

8 yorum:

Hüma dedi ki...

çok büyük bi süpriz oldu bana! ama beklediğim gibi bi süprizdi! dolayısıyla, süpriz denmez mi buna?

başaracağını biliyodum desem? çok mu klişe olur?

çok çok sevindim. hayırlı olsun...süper günler seni bekliyo...

dide dedi ki...

:) teşekkür ederiim. dünden beri pek şenim. bana çok büyük bi süpriz oldu.

kristensenn dedi ki...

öyleyse şu "essay yazamayan insanım ben" ifadesi yalan haber. gerçekleri istiyorum, yalnızca gerçekleri :)

dide dedi ki...

:)
bakınız yeni gerçeklere kristen hanım. onu da düzeltirsem bigün kaldırırım.

tyler dördın dedi ki...

noldu noldu ben bilemedm :) kaç yıllardır yabancı kaldım nete bloguna da bakamaz oldum.
özelse mail beklerız şekerm. :F

dide dedi ki...

:D yok canıım. hazırlığı atladım da ona sevindim kendi çapımda.
aslında esas sevindiğim başarısızlıklar tarihimde bir kırılma yaşattığım içindi. uzun zamandır bi konuda cidden başarılı oldum da öyle yani :))

tyler dördın dedi ki...

:D
ben paşalar gibi okicam hazırlık, atlayamadım.
ne güzel de sevinmiş bak şuna :)
bide bloguma az kaldı, 36 saat içinde felan olur heralde, son rötuşlar :D reklamımı da yaparım böyle senin blogunun üstünden. :F

dide dedi ki...

:) buyrun bekleriz efem. bu kadar hazırlığa ne çıkcak çok merak ediyorum valla. ayrıca esas ben paşalar gibi atladım hazırlığı. bölüme de başlıyorum pazartesi :)