26.9.08

en son sana vuruldum


dElay ►Old schooL
Originally uploaded by
dElay

3 haftada okuldan yorulan tek insan olma özelliğini bünyemde barındırdığım için lenslerimle uyuyakalıyorum. kızarmaktan bi hal olan gözlerim patlamamalı. bunu istemem.

okulda kestirme yollar keşfediyorum, hergün. ordan gidilmez, burdan gidilir. okulumun bankları güzel. rahat, geniş, yatılası. yatınca göklere bakılası. hamile kediler var. ellerimle beslemelik. kütüphaneden kitaplar alınır, kitaplar verilir. okula sırt çantasıyla gidilir. iki karışlık çantalarla okulda zor dostum zor.

adım başı tanıdık. arkadaş değil, tanıdık. eskilerden, biyerlerden, küçük bi küslük, bi zayıflık anı. geçmişimle barışmalıyım artık, evet.


bayram var dinlenmelik. ama bayramdan sonra her şey daha zor, daha yorucu. havalar daha soğuk.


kendini bi britney spears, bi paris hilton, hadi bilemedin bi demet akalın zanneden insanlar var. o edayla salınıyorlar her yerde. öyle bi özgüven. her gün yüz yüze. hayattan soğuma sebebi.

12 yorum:

SAHIDEN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
K®HAN dedi ki...

şu anonimi benden kabul buyurunuz.

"bırak beni ey okul,
bir iyilik yap.
bak şu çocuk ne güzel,
hemen onu kap."

Unknown dedi ki...

Tamamen merakımdan: Hangi okuldu dide?

tyler dördın dedi ki...

gezegendeki son gemiye binip çek git diye şarkı var. yapcam ben son gemiyi, bincez gitcez. hemde radyolu cd çalarlı fln olcak. yada takarız empi3 ümüzü :)

dide dedi ki...

korhan: hemen yolda ilk gördüğüm çocuğa söyliyim ben. bunu okul beni bırakıp onu alsın:)
ishn: ekstra haber edicem ben bunu sana.
dördın: aa yap bu gemiyi. dile benden ne dilersen.

kirmizi dedi ki...

"geçmişimle barışmalıyım " bana yakın geldi. ama barışmamak da istiyorum bir yandan, bir yandan barışmak.
ama sözün yakın geldi.
:)

Hülya Konar dedi ki...

demetler,parisler...güldürdün beni:)
özgüveni olanlar öyle salınmazlar ki dide ...

dide dedi ki...

kırmızı: toptan kurtulsak çok iyi olur :)
hülya: haklısın. unutmuşum bunu:) ama görmen lazım. görüp de gülmen lazım :)

the Nile dedi ki...

'kendini bi britney spears, bi paris hilton, hadi bilemedin bi demet akalın zanneden insanlar var. o edayla salınıyorlar her yerde. öyle bi özgüven.':)Daha çok kendini bi' şekilde ispatlama,farkettirme,ben de varım deme havası desek? :D

Hangi okuldu Dide?

Unknown dedi ki...

evet herkes merak ediyor, hangi okul Dide :))

Adsız dedi ki...

Benim aslında bi' okul tahminim var ama bölümü kestiremedim ;P Ankara'da ancak Paris'ler,Britney'ler bi' okulda o kadar özgüven sahibi !? olarak dolaşırlar da...

Evet Dide cevap bekliyoruz :D

Unknown dedi ki...

Bilkent ?