19.9.08

kornişon


hiç yazasımın olmadığı zamanlar bunlar. kendimden sıkılıyorum, yaşadığım günlerden bunalıyorum. herkes benden aslında kaçıcakmış da gözgöze gelince mecburiyetten konuşuyormuş gibi hissediyorum. ama sanırım bunu önce ben başlattım. "biri mimlese de yazsam bişeyler" derken beklenen mim jane hanımdan geldi. hoş geldi.

1.Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

kaşla göz arasında sanırım. daha önce ufak tefek bi girişimim olsa da ilk normal bloguma 2007 temmuz' da başladım. onu da remedios' u tesadüf eseri bulup da okuyunca bi de öss' ye tekrar girmeye karar verince açmıştım.


2.Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?

hayır. özensizlik benim göbek adım canlar. bilirsiniz tembel bir bünyeyim zaten. yani belli bi çizgisi olan bloggerları tebrik ediyorum ama ben kendimden sıkılırım öyle olsam.

3.Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

sıkılana kadar devam eder sanırım. ya da birileri beni sıkana kadar. ama daha çok var gibi sanki.

4.Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

artan bekleyiş mi? yokcanımdahaneler!
ama bazen hiç yazasım yokken kendimi zorlayıp; "yazmalıyım" diyorum. bazen de günde 2-3 başlık açmak geliyor içimden ama "daha yeni yazdın. dur şimdi icat çıkarma" diyorum.
yani kendi işimi kendim zorlaştırıyorum. vardı ya kimyada böyle bişey. tepkimeye bişey ekleyince dengeyi sağlamak için öbür yöne kayıyodu filan. ordan işlemiş olabilir içime.

5.Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

yo. blog yazmak güzel şey.


ben de kristen' ı, bi sandalye çek ve otur' u, dilök' ü ve tyler' ı sobeliyorum.



bu arada kornişonun konumuzla hiç alakası yok ama kendisi tyler dördın' a kişisel ithafımdır.


2 yorum:

tyler dördın dedi ki...

kornişon kornişon kornişon :D hep diyesim var hep :D kendi içinde karizmatik bi sözcük. ben şmdi sobelendim ya napcam ben şimdi kafam karıştı,yoruldum bugun :D

Hülya Konar dedi ki...

bence tarzın/uslubun çok samimi ve daha sık yazıp daha fazla blogcuyla iletişime geçersen yorum vb konularda mevcut bilinirliliğinden daha fazla bilinirliliğe yada halk dilinde:) popülerliğe ulaşabilirsin...

buda senin bloga daha fazla bağlar ve daha keyifli hale getirir.blog yazıp para kazanma derdinde olan az insan vardır,genelde daha manevi duygular var bloglamada.

yazdıkça ve diğer "uyum" sağladığın blogcularla birlikte oldukça hem herkesden birşeyler öğreniyor insan hemde hayata bakış açılarında ister istemez bir değişiklik oluyor...

diyeceğim "yaz",sana yakışıyor...

sevgilerimle dide...