19.9.08

peki biz, ikimiz?

dali geldi dali. ben picasso' ya da gidememiştim zaten. onlar gelir ben gidemem. bunlar normal şeyler artık benim için.
bu ara billboardlar ekstra rahatsız edici. her yerde i.melih ve onun su sıkıntısına bulduğu çareler. çok aradım taradım ama bulamadım o fotoğrafını. şöyle anlatıyım. sanki kendisi döşemiş kızılırmaktan gelen suyun borularını. öyle bitap düşmüş bir halde. saç baş dağılmış, her zamanki o bakımlı başkan edalarından vazgeçmiş de halkın içinden biri gibi poz vermiş. aman aman yani. her semtte, her trafik ışığında görmek mümkün bu fotoğraflarını. başlık da "ankara 20 yıllık suyuna kavuştu" . 20 yıl sonra çoğumuz kanser filan olabileceğimiz için ondan sonrasını düşünmesine gerek yok beyimizin.
bi de her yerde aysun kayacı var. journey' le anlaşmış hanım kızımız. her köşe başında arz-ı endam ediyor.
bu ikiliyle kaplı ankara. hani es kaza yolunuzu filan şaşırdığınızda size her daim arkadaşlık edebilecek kapasitedeler.

5 yorum:

jane de lus dedi ki...

AHAHAHA BUGUN O FOTOYA OTOBUSTEYKEN RASTLADIM!ve gülmekten yarıldım tek basıma.. =( sonra bulayım da bloguma koyarım dedim ama aramayı unutmusum ahah

nolmus melihim sana ya, mecnun olmussun, nasıl oldu da koydun bu resmi canım.. diyivermişim. alısık degilim tabi, hep garfield gibi gormusum onu, oyle olmus. acıdım meloya. melo eski haline geri dön!

jane de lus dedi ki...

ay heycanla yazınca aysunumu okumamıstım. ben de aysuna cok benzettim o kadını ama aysun gibi değil pek sanki dimi.. böyle bi fatoşlamışlar.

dide dedi ki...

:D valla adam su getircem diye derbeder olmuş. o barajdan bu baraja atmış kendini. foto öle diyo yani.
ben de önce pek benzetemedim ama zenci dudağına dönen dudaklarını nerde görsem tanırım:) hem de araştırdım gerçekten oymuş.
ne yazıktır ki ikisinin de fotosunu bulu koyamadım. iş başa düştü bi gün çıkıp kendim çekicem.

stickman dedi ki...

şu sağdaki penguenlere taktım, sapık gibi bi o yana bi bu yana götürüyom hayvanları.

Hülya Konar dedi ki...

ben ankarayı hep siyasi bir şehir gibi düşünmüşümdür.zihnimdeki fotoğraf o şekilde...

anakara da okuyan arkadaşlarım çok mutluydular,çok arkadaşım vardı hacettepe,odtü,gazi de okuyan...şimdi sen ankara deyince onlar geçti aklımdan...farkında bile değilsin ama bak senin ne niyetle yazdığın yazı nelere vesile oldu...