8.10.08

big babol


Bubble pop electrik
Originally uploaded by Chrissie White
Allah beni taş etmesin emi. e.
Hayatın bana ne anlatmak istediğini bi türlü anlayamayan biriyim. Konuşurken karşındakinin dediğini anlamazsın “ne” dersin ya hani. De bak şimdi. ben ben oluyum sen de sen ol.

sen-heebürkt
ben-ne
sen-hebülürürk
ben-haa eheh(anlamadım ama çaktırmıyorum gülümsemesiyle birlikte kafa sallayış)

işte hayatla olan genel diyaloğum budur.

Öğretmenin sınav sorusunu derste çaktırması ve benim tam o anda dinlemeyişim gibi, sınavda kopya isterken b mi d mi dendiğini bi türlü çözememek gibi. Gibi gibi.
Ve evet; hayat beni neden yoruyosun?
Fransızca bile öğreniyorum ama senin dilinle uzlaşamadım.
Jömapeldide.

3 yorum:

K®HAN dedi ki...

sen onu anlamazsın ama
sen konuş o seni anlar.

laptü dedi ki...

b nin ve d nin kopya literatüründeki değeri 2 ve 4tür ki parmaklar bu iş için elverişlidir. hatta zaman zaman a'lı b'li bir ingilizce sınavında 40 adet sorunun alayını transporte etmeye bile yarayabilir, eğer iyi bir çocuk olursan...

radiopanic dedi ki...

komantütapel demeye gerek bırakmamışsın, oysa fransıza öğrenene direk sorulurdu. hayat bize birşey anlatmaya çalışıyor mu, hiç sanmıyorum işte.