6.10.08

marimari


Lazy Sunday
Originally uploaded by heavylift

gittim geldim.
insanın kendini bi yerlere ait hissedememesi zaten kötü. kendini özel hissettiği bi yerde yaşayamaması ise pul biber. yaramazlık yapınca ağızlara sürüleninden.


şehirleri kokularından tanımak, sabah uyanınca gözünü açmadan nerde olduğunu hatırlamak mutlu eder. etti de. bi parça deniz, bir sürü göçmen kuş görmek özgürlük gibi mesela. her şeyi bırakıp gitme ilhamını veren türden.
çok isteyip ıskaladığın şeyleri görmek anlamsız. üzülmüyosun, eskisi gibi değil sevgin. daha değişik, başka türlü. onu yaşayıp tüketmek gibi. dibinde bi parça bırakmak gibi.


orda yaşamak ip cambazlığı gibi. heyecanlı, güzel, tehlikeli. dikkatsizliğe, rölantiye izin vermez sanki. burda olmak güvenli. ne kadar gidip dönsen de karşılıksız kabul eder seni.


biraz ordan, biraz burdan işte.

5 yorum:

bi sandalye çek ve otur. dedi ki...

sonuuunda. hoş geldin (:

dide dedi ki...

hoşbuldum.
özlemişim (:

tyler dördın dedi ki...

vasat veya idare eder şeylere hayat boyu sahip olacağına, hayallerine kısa bi süre sahip ol beybi. inan ki bardağın dibinde kalan son damlanın verdiği keyif, şişede bile yok. :)
keşke gelsen bidaha..

queen of spades dedi ki...

hosgeldin... ilk paragrafin ole guzel anlatmis ki beni, ben kendimi bu kadar guzel ve kisa anlatamazdim.. hep sanki gidip gelmekle geciyormus gibi hissediyorum kendimi.

K®HAN dedi ki...

beni anlatmamışsın.
demek anlamamışsın.
amuda kalkıp yazıyorum,
beni listene...
neden almıyorsun aşkolsun.

istenmez verilir. ve fekat
alanlar hep isteyenlerdir.
hem istemeden olsa özür gerektirir.
biliyorsun.