17.10.08

flu

grip aşısı gripten beter.
-okulun sağlık merkezinde kazıklanan tek kişi benim sanırım.
-ilacın hepsini sen ödemiycektin lan.
-aa ama hemşire, o güleryüzlü pamuk hemşire git al demişti.
- der tabi. sen ne bakarsın ona. bakma. önüne bak biraz. adımlarını sağlam bas. tökezleme. her gördüğüne ve görmediğine çarpma. gözünü aç hayır de biraz. diyebil. mecaz-ı mürseli lise 1' de öğrenmiştin.
- ne çok şey öğrenmiştim o yıl halbüse.
-halbüse diyen hocaların da oldu o yıl. ama hayır hiçbir şey öğrenemedin. sandın sadece.
-ok.

5 yorum:

eloise vera dedi ki...

bilgisayar başında oturuyordum. annem odaya elinde grip aşısıyla girdi. sol kolumu uzattım, sağ elim hala klavyede. aşıyı yaptı. gitti. ben de işime devam ettim. bu da böyle bir gelenektir bizde (:

Adsız dedi ki...

hımm çok açıklayııcı bi yazı olmuş.
yazar burda ne anlatmak istemiş acaba? :)

radiopanic dedi ki...

her cümlesinde herhalükarda diyen bir hocam olmuştu. dersten her çıktığımda herhalükardalı cümleler kuruyordum. sonra geçti. pamuk teyzeler yeterince pamuk değil!

hmm. ok. bye.

Hüma dedi ki...

evet, sen neden gittin ilacın bütün parasını ödedin ki dido? sağlık merkezinden çık, reçeteni göster, hop %20 öde. neden bunu yapmadın?
grip aşısı da işe yaramaz bence. hiç olmadım derken, geçen sene eski şirketimde yaptılar, o hafta hasta oldum! bööö!
ben yine işlerden kafamı kaldıramıyorum. maslak-sun plazadayım, yemyeşil bir plaza..keşke gelsen, sana 30. kattan istanbulu göstersem:)

özledim seni. bilkenti de...şuan sen özlemiyosun bilkenti, belki nefret falan ama...çook özliceksin.

lupluplup

Hülya Konar dedi ki...

:)