25.12.08

hadi bakalım alidaaan


bir insanın dengesizlik derecesi benim için önemlidir. bu yüzden kendi çapımda dengesizlik değişkenleri ve sabitleri saptadığım olmuştur. bu saptamaları kendi başıma yürürken yapmış olmam da beni bir parça dengesiz yapabilirdi; eğer sabitleri kendime göre belirlememiş olup, kendime torpil geçmeseydim. dengesiz insanları sevmem. aslında severim ama keşke baştan sevmeseymişim gibi olurum.

yılbaşlarında istanbulda olmayı hep istedim ama hiç öyle bi mucize olmadı şimdiye kadar.
istanbuldaki bir arkadaşıma "dur orda, ben gelicem" diyemem zaten. 6-7 yıldan sonra ilk kez çam ağacını süslemekteki azmim de "hadi gel dide" mucizesini beklemektir sadece.
yoksa ben hiç sabahları pijamayla çam ağacının altına koşan o şen çocuk değildim. küçükken 65473 kere izlediğim evdetekbaşına serisinden öğrendim yılbaşı ağacı süslemeyi. o çocuğun da bi anası vardı, her izlediğimde puu diye tüküresim gelirdi.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

oo honey sana yılbaşında ne alıcaz söle bakim.

Hüma dedi ki...

keske istanbula gelseydin. ben cok uzun zamandır dısarda kutlamıyodum ama bu sefer yurtdısından arkadaslarım gelecek diye plan yaptım. bi suru eski bilkentli de olacak...ve suadada olucaz, mfö olacak. bana diyebilirsin, "dur orda, ben gelicem diyebilirsin". ben dururum zaten. hatta hala vaktimiz var. hadi atla gel! cok ciddiyim!!!!! sadece yeni yılda giyeceklerini al gel!

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

üff yeni yıl... evde geçirip dinlenmek istiyorummmmmmm

tuhaf kız dedi ki...

burda muzicon olarak bir şarkı vardı, ben de bin kere dinlemiştim çok beğenerek, ama adına sanına dikkat bile etmemişim. yine dinleyeyim dedim, ama nafile. şimdi 100 puanlık uzman sorusu: neydi ki o?