13.1.09

bence bemece

ömürüm annemi beklemekle geçtiği için evden hızlı çıkabilme yeteneklerimi her gün geliştiriyorum. bu bana bi çeviklik de katmıyor değil. pijamayla evde otururken ve ev dağınıklığın sınırlarını aşarken arkadaşın kapı deliğinden görünmesi, akabindeki 20 saniye içinde üstümü değiştirip, evi toparlamak başarısını gösterebilmem umut verici. suratımdaki eyvah basıldık ifadesini yok edebildildiğim gün yemekteyiz programına katılabilirim bence.

hasta olmamak için vicks'in first defence diye bi ilacını almıştım ki tam da grip aşısı olduğum döneme denk gelir bu. hasta olmak üzereyken kullanınca hasta olmadığını iddia ediyorlar. evet bi kaç kez denedim ve hasta olmadım ama bunun psikolojik de olabileceğinden fena halde şüpelendim ve kendi üzerimde kontrollü bir deney başlattım. bu sefer kullanmıyorum. gerçi bu deneyin kontrollü olabilmesi için kontrol grubu olmalıydı bi yerlerde. ama şimdilik bulamadım. tabi tam final haftasında buna yeltenmiş olmam da bir şeylerin işareti. final haftası demişken, final haftasını 2 haftaya yüzsüz yüzsüz yaymış ve buna hala final haftaLARı demeyen bir okul, 15 tatili nasıl 15 gün olarak algılar aklım almıyor. ilkokulda bile 15 tatilin 3 hafta sürdüğünü gördüm ben. 15 gün boyunca uyusam bile yetmez, ııh cık olmaz.

3 yorum:

tyler dördın dedi ki...

ben olurum kontrol grubu. şu anda 38 derece ateşim var, evde yatıyorum :) şahsen, benical-upsa-sandoz-strepsils 4lüsünü kullanıyorum. :) först difensim olsaydı belki de erken teşhisle kurtulabilrdim :)

Kiralık Beyin// dedi ki...

vick's gibi boyun tutulmasına ilac istiyorum
aşı istiyorum
ayrıca 15 tatil durumunun 15 gün olması,15 gun adı altında 4 gun tatil olan üniversiteden iyi.
nasıl buna da sükürcü oldum
lanet olsun.affet

bi sandalye çek ve otur. dedi ki...

''final ayı''nı final birbuçuk ayına yüzsüz yüzsüz yaymış ve hala öğrenci haklarından bahsedibilen bir okul, 15 tatili nasıl 4 -dört- gün yapar aklım almıyor.