9.1.09

tayyare

günlerden bir gün bugün ve ben hayatımın yeni bir boşverişler dizisine yenisini katmaya karar verdim. bugün ingilizce101 finalinde, essaylerin olmazsa olmaz 3. body'sini yazarken, "oh be 3. body, son kırkbeş dakka, tamam yetişcek" derken, yazmamaya karar verdim. sildim üçüncübadiyi. c gelsin dedim. yarın kalkülüs finali var. hala yarısına bile çalışmadım. çalışmamaya da karar verdim. boş verdim. boş kağıda 3 rakam koymayı boşverdim.


work&travel yapsam rahatlar mıyım, merak ediyorum. merak etmekten öte bir hareketim olmadı. sadece uçağa binmeyi özlediğim için bile yapmak istiyor olabilirim. kendime güvenmiyorum bu konuda. işin work kısmı beni pek ilgilendirmiyor zaten.

9 yorum:

tyler dördın dedi ki...

wat için zamanım azalıyo ben hala kararsızım. arkadaşım gelemiyo gitceem, tek gitsem mi diye düşünüyorum. oralarda boku yersem diye korkuyorum :) ama sanırım gidicem beybi. sen de git. o la la florida :D
buralardan sonra anca öyle paklancam..

dide dedi ki...

valla dördınım mutlaka birileri gidiyo uzaktan yakından. takılmalı mı takılmamalı mı onların peşine, işte bu noktada tereddütlerim var.
bi de sıkılabilirim ben. sıkılgan biriyimdir :)

laptü dedi ki...

ben olsam tek giderim

tyler dördın dedi ki...

dimi. herkesin ağzında bi wat. hiç umrumda diil lan gidiyorum ben. tek başıma florida. zaten mutlaka tanıdık çıkar hazirana doru. fikir değiştiren de olur ama kötü işlere kalırlar. kendileri bilir, ben mi ikna etcem. anlamıyolar ki önceden kayıt şart. illa bi sene burunları sürtcek soraki seneler örencekler doruyu. banane yea elele :D

dide dedi ki...

laptü: tek gitmiş gibi olucam zaten gidersem. öyle anayasa gibi bi arkadaşım yok ki güvenip yollara düşüyüm. ama çok düşünmemem lazım. ani bir karar her şeyi çözer. yoksa korkar, vazgeçerim.
dördın: ya zaten work kısmı bana zor. ne iş yapıcaksın ki yaban ellerde. hem kriz var diyorlar, korkutuyorlar.

Dilcun D. dedi ki...

yine iyi, sen "c gelsin," deyip silivermişsin. ben 4 adet finalime "canım istemiyor, boşver" diyerek girmedim. şımarıklığın daniskası. silkelenip bi kendine gelme zamanı.

work yapmayıp, travel yapsan rahatlarsın! emin ol, gezmek gibisi yok.

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Dide,

How are you?

Senin adi cok orijinal = Dide :)

Ama ne demek bilmiyorum?

Ingilizce final basari dilekler senin icin.

Tayyare = Ucak = Plane; yeni kelime ogrendim senden - cok tesekkur ederim...

Travelling: Cok iyi fikir - hangi ulke ya da sehir senin plan?

Ben Bhutan gitmek istiyorum :)

Simdi hoscakal.
Yine yazcim,

Suleyman.

Hüma dedi ki...

dido!
cok iyi yapmıssın, ben de aynı seyi yapmıstım, ilk donem ortalamam 0,71 gelmisti:) (yanlıs anlasılmasın 0,71 out of 4 :) ) hersey yoluna bi sekilde giriyo, cidden, su yolunu buluyo. buna inanmazsan, o okulda kafayı yersin, cunku insana öss'yi özletebilecek sekilde ödev+yoklama+sınav+bidaha sınav+ bidaha ödev! toplamıyla geliveriyor.

work&travel'a da git. kriz vs. zaten calıscan, para kazanıcan. krizle cok alakan olmaz senin. cunku ne var biliyo musun, mezun olunca insanları bir amerika sevdası basıyo. gittiginde yine basabilir, ama en azından basan seyin gercekciligini sorgulayabilirsin.

ben de evde ole köskös oturuyorum. ama ben senden de teyyare, hatta tayyare!

lupluplup!

merlin dedi ki...

git ama work kismi yorar adami. biraz para kazanirsin onunla da ipod laptop falan alir gelirsin muhtemelen. kiz basina gitme kurtlar kapar akrepler sokar.