31.10.08

fukaranın düşkünü

rekabetmiş, iş dünyasıymış yeminlen bana göre değil. çalışıyorum uyalım diye birbirimize ama olmuyor olmuyor aziz dostum. kariyer hedeflerim arasında ağlamak var.

calculus çalışmalıyım. cumartesi sabahına midterm koyanlar utansın. limiti de günahım kadar sevmem. hele süreklilikten iyice sıdkım sıyrıldı bu aralar.

düzenli not tutmak güzel bir alışkanlık ama notlara konmak isteyen açıkgözlere düzenli yalan söylemek daha güzel bir alışkanlık. "ay canım senin defterini bi fotokopi çektirsem ben" diyenlere o canımı önce yutturup sonra kusturmak gibi bir his.

fotoşop bilmemek kötü. öğrenmek lazım. öğrenmeliyiz kris.

9 yorum:

kristensenn dedi ki...

ben bilmem beyim bilir?
:)

radiopanic dedi ki...

samimiyetsiz insanların sınav zamanı yaklaştı mı not istemesi kadar cibiliyetsiz(kelimeye dikkat) bir tavır yok sanırım. fotoşop ben de bilmiyorum. öğrenmek için fazla yaşlandım sanırım. iş dünyası filan çok sakat, çok sevimsiz. insanlar birbirinin kuyusu kazıyor bilmemne. en iyisi bireysel çalışmak olabilirdi sanırım. ne bilim, mesela heykeltraşlık filan.

Hülya Konar dedi ki...

kariyer hedeflerim arasında ağlamak var...

güldürdün beni:)süperdi...

o kadar samimi yazmışsın ki sanki yüzyüze konuşuyormuşuz gibi hissettim.

dide dedi ki...

kris: beyin, beynim :)
radiopanic: ah kanayan yaramdır bu benim. heykeller heykeller heykeller. peki bireysel başka ne gibi bi meslek olabilir sence?
hülya: çok teşekkür ederiz e'fem (:

Adsız dedi ki...

beni nasıl isterdin? tek parçağğ :)

radiopanic dedi ki...

başka bilemedim. heykel ilk aklıma gelen oldu ama derinlemesine düşününce o da pek uymuyor. ne yaparsan yap önünü keserler sanırım. yeter ki istesinler. of çok keyifsiz konular bunlar. ben böyle birisi değildim, sonradan oldum. en iyisi umursamamak heralde kantik kuntik insanları.

dide dedi ki...

cidden bilmiyorum o insanlarla nası, nereye kadar yani?

radiopanic dedi ki...

hissizleşene dek.

merlin dedi ki...

odtu 101. ctesi sinavlari