27.10.08

is it ethically correct?

aman aman telif haklarına koşarak gel!
şeytan diyo ne kadar telif hakkı olan şey varsa al yayınla. hem maç oyuncuların maçı size ne? ter mi döktünüz, iki top mu attınız? taş attınız da eliniz mi yoruldu, noluyoruz? demi hiç.

bence yerel seçim öncesi bunu yapmıycaklardı. hatta melih atlamazdı böyle son dakika oyunlarını, şaşırdım. zira kendisi 13 alt ve üst geçit yaptırmıştır ve bunların açılışını ebrugündeş-ferhatgöçer gibi süper ikiliyle yapacak düzeyde mümtaz bir kişiliktir. ne zaman? 29 ekim' de. çok manidar değil mi sayın okur? bizzat olay mahaline gidip size fikirlerimi sunabilmek isterdim ama bu kadarı benim için bile fazla. ferhat göçer başlı başına bir araştırma konusu olduğundan onu çok sonra anlatacağım zaten.

neyse efendim konudan sapmayalım. mermaid olmasa, bana mail atmasa yazmaz çizmez bir insan olacaktım. kendisine çok özel teşekkürlerimi sunarım.
hem nerde ilim, nerde irfan? es kaza beynelmilel bireyler oluruz maazallah.

mesela üniversite af meselesi için bir hanımkızımız cuma namazı çıkışında RTE'ye hurma götürmüş, af istiyoruz demiş. şak, alsana af. nokta atışı mı derler böylesine? gerekirse ben de kendisine zemzem suyu götürebilirim. evet bloglarımız için bunu yapabilirim. hatta i.melih' e de gidip kızılırmak suyu için teşekkür edebilirim. karşılıklı içeriz höpürdete höpürdete. sen sağ ben salim.

yurttan ve dünyadan haberlerle tekrar karşınızda olacağız.

4 yorum:

kirmizi dedi ki...

ben geldim.

tyler dördın dedi ki...

beybi çok özledik.

K®HAN dedi ki...

kimseye bişey götürme.
salıverildik.
dışarısı için ölmeye değer mi kızım
içtiğin arsenik.
hapiste tanışmıştık ilhamla,
içerde biz pek iyiydik.

korhan veli :)

dide dedi ki...

kırmızı: hoş gelişler ola:)
dördın: özledik hem de nası.
korhan veli: ıyy cidden arsenik. azar azar ölüyoruz.